Nyopførsel Usserød Kongevej 41

Et spændende bolig- og erhvervsprojekt på Usserød Kongevej 41, Hørsholm, der sigter mod at berige lokalsamfundet med en unik blanding af funktionalitet, æstetik og bæredygtighed.

Dette projekt består af en ny bebyggelse med fem boliger og en erhvervsejendom i stueplan, som er designet til at smelte smukt ind i omgivelserne. Der er valgt en lys murstenskonstruktion med mønstermurværk i savtakstforbandt, der ikke kun afspejler kvalitet, men også harmonerer med den omkringliggende arkitektur. Tagboligerne er kendetegnet ved kobberbeklædning, hvilket tilføjer en tidløs elegance til bygningen, mens vinduer og døre i kobberfarve tilføjer en subtil, men markant kontrast.

Vores fokus har også været rettet mod skabelsen af attraktive udearealer, der følger visionerne i kommunens planer om at skabe levende byrum langs Usserød Kongevej. Projektet er derfor indrykket i forhold til vejen, hvilket giver mulighed for at skabe en mere inviterende og imødekommende facade, samtidig med at det skaber et behageligt miljø for fodgængere og beboere.

Usserød Kongevej 41 er et resultat af et samarbejde mellem bygherre: Usserød Kongevej 41 ApS, arkitekt BLOKK ApS, Ingeniør: Klaus Nielsen A/S og os som entreprenør.

Se flere typer af projekter

Et udsnit af de kunder vi har løst opgaver for:
Kølpin Ejendomme, Travbanen, Galopbanen, Hotel Sanders København, Bernstorffshus, Gentofte kommune, Hørsholm Kommune, Ejendomsselskaber som TopDanmark Ejendomme, Wihlborgs og Deas, Fredede ejendomme som Arne Jacobsens Kajakklub, Forsikringsselskaber og mange mange flere.

Du er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende møde, uanset hvor i processen vi kan byde ind.

Vores services

Donsevej 4